AfterWU(r)K!

Op 23 november 2016, over deze onderwerpen: Afdelingswerking
AfterWU(r)K

N-VA Kortrijk brengt met een uniek afterworkconcept werkende mensen uit Kortrijk samen.

“Onze dynamische stad heeft alle troeven in huis: betaalbare woningen, tot de verbeelding sprekende KMO’s, sterke onderwijsinstellingen, een expo en schitterende handelszaken. Bovendien wordt ze door een hervormingscoalitie bestuurd die tal van prijzen binnenrijft voor haar innovatief beleid. Het is hoog tijd om actieve krachten uit de stad en streek met elkaar te verbinden. Daarom vroeg ik onze jonge leeuwen om een nieuw en vernieuwend initiatief uit te werken” zegt Axel Ronse, voorzitter van N-VA Kortrijk.

Davy Maes (N-VA jongere) vervolgt: “Als geboren en getogen Kortrijkzanen zijn we trots op onze stad en willen we niet zomaar aan de zijlijn blijven staan maar meewerken aan de nieuwe dynamiek. Daarom willen we iets organiseren voor alle Kortrijkzanen. We willen er zijn voor de jonge en minder jonge mensen en een gezellige, sfeervolle afterworkdrink en netwerkmoment aanbieden.“

WUK?

WUK is het concept dat N-VA Kortrijk nu lanceert om Kortrijk nóg dynamischer te maken. WUK staat – met een knipoog – voor “Werkmensen Uit Kortrijk”, mensen die werken in Kortrijk en buiten Kortrijk wonen of net omgekeerd. De bedoeling is om elk kwartaal een WUK te laten doorgaan.

Kick-off op 15 december op geheime locatie

De allereerste afterWU(r)K vindt plaats op 15 december vanaf 18 uur tot middernacht. “De locatie blijft nog even geheim, maar we kunnen wel zeggen dat die zich in het hart van Kortrijk bevindt. Vanaf woensdag zullen we tips laten vallen op onze Facebook (event)pagina: https://www.facebook.com/wukevents.

De persoon die de locatie kan raden wint op de avond zelf een aardige verrassing. De winnaar wordt bekendgemaakt via Facebook op vrijdag 2 december,” aldus Anke Seynaeve (N-VA jongere).

WUK is een totaalevenement. De muziek wordt verzorgd door DJ Kusiner, er is een fotograaf en de pintjes worden getapt door schepen Kelly Detavernier. Vlaams volksvertegenwoordiger Axel Ronse is portier.

Tot dan!