Kelly Detavernier klaar voor Sinksen in roaring twenties stijl

Op 3 mei 2022, over deze onderwerpen: Evenementen

Schepen van evenementen Kelly Detavernier is klaar voor een volwaardige editie van Sinksen! Na twee wat stillere en luwere edities omwille van corona, wordt dit jaar gemikt op misschien wel één van de grootste Sinksenedities ooit. Van 3 t.e.m. 6 juni wordt stad Kortrijk ondergedompeld in de stijl van de 'roaring twenties'.

Lees er meer over in het persbericht van Stad Kortrijk en ontdek het volledige programma op de site van Sinksen!

Kelly Detavernier: "We kijken al lang uit naar een zorgeloze Sinksen en het is bijna zo ver! Feesten en genieten van Sinksen kan dit jaar van het Groeningepark tot en met Kortrijk Weide, met meer dan 70 DJ's en 75 live bands! Daarvoor is maar liefst 42.000 liter bier besteld. Het is ook opnieuw uitkijken naar de langste rommelmarkt van het land, ongetwijfeld ontdek je daar prachtige pareltjes of word je verrast door spectaculair straattheater. Alvast afspraak zaterdagavond om 20u30 voor ons openingsspektakel op het Schouwburgplein. Haal je 'roaring twenties' outfit maar uit de kast!"