Word lid

Een hart voor Vlaanderen? Wil je bijdragen aan een beter Kortrijk? Sluit je vandaag nog aan bij de grootste partij van Vlaanderen!

Lid worden van de N-VA is heel eenvoudig.Voor amper 12,50 euro per jaar ben je al lid. Jonger dan 31? Dan betaal je maar 5,00 euro per jaar. Bijleden in hetzelfde gezin worden al lid voor 2,50 euro per jaar. De voordelen van het lidmaatschap zijn legio: een gratis abonnement op het Nieuw-Vlaams Magazine, uitnodigingen voor alle N-VA-activiteiten, kortingen op politieke boeken… En niet te vergeten: jouw stem telt mee in de snelst groeiende partij van het land. Je wordt ook als eerste op de hoogte gebracht van al het nieuws van onze lokale schepenen en gemeenteraadsleden en wordt er door het bestuur van N-VA Kortrijk van alle activiteiten op de hoogte gehouden.

Maak het jezelf gemakkelijk: vul hieronder je persoonsgegevens in en klik op ‘indienen’. Nog vragen? Contacteer je lokale bestuur.

CAPTCHA
Vink "Ik ben geen robot" aan. Dit is nodig om spam-inzendingen te vermijden. Klik daarna op 'Indienen'.