Kortrijkse Sportprijzen 2017

Op 9 februari 2018, over deze onderwerpen: Sport
Kortrijkse Sportprijzen 2017

In een nokvolle Schouwburg werden op dinsdag 6 februari de Kortrijkse Sportprijzen uitgereikt. Een bijzondere editie nu Kortrijk zich een jaar lang Europese Sportstad mag noemen.

Naast de traditionele uitreiking van de verschillende prijzen in de verschillende categorieën was er ook bijzondere aandacht voor de vele vrijwilligers die elke dag hun steentje bijdragen. Ruben Van Gucht leidde de avond in goede banen.

An Vandersteene, schepen van Sport: “Dinsdagavond vond de jaarlijkse hoogmis van sportief Kortrijk opnieuw plaats, een editie die uiteraard ook in het teken stond van Kortrijk Europese Sportstad. De Schouwburg zat nokvol enthousiaste sporters, sportliefhebbers, leden van onze sportclubs en talrijk opgekomen supporters. De genomineerden en winnaars in alle categorieën verdienden een pluim, en hebben die gisteravond ook gekregen. Een speciale attentie was er voor de vele vrijwilligers, want zonder hen zouden er geen sportclubs zijn. Nogmaals oprechte dank aan hen allen, en aan de sportdienst die achter de schermen dikwijls het onmogelijke mogelijk maakt.”