N-VA Kortrijk vertroetelt alle mama’s

Op 4 mei 2016, over deze onderwerpen: Afdelingswerking
N-VA Kortrijk vertroetelt alle mama’s

In het weekend van zaterdag 7 en zondag 8 mei zet N-VA Kortrijk mama’s letterlijk en figuurlijk in de bloemetjes. Het moederdagteam bezoekt de Kortrijkse binnenstad en Heule en schenkt een fijne attentie aan elke moeder.

Axel Ronse, voorzitter van N-VA Kortrijk: “De N-VA is een partij van en voor mensen die zich dagdagelijks inzetten om onze maatschappij warmer en hechter te maken, die hun steentje bijdragen om samen vooruit te gaan. In die zin verdienen moeders uiteraard elke dag respect, maar één keer per jaar zetten we hen extra in de kijker.”

“Naar aanleiding van moederdag verwennen en vertroetelen we alle mama’s eens extra met bloemen. Ook de voorbije jaren vierden we met N-VA Kortrijk moeders, maar dit jaar doen we iets meer”, aldus Trui Steenhoudt, organisatieverantwoordelijke van N-VA Kortrijk. “Dit jaar zullen we bovendien niet alleen in de Kortrijkse binnenstad te vinden zijn, maar ook in Heule!”

Het enthousiaste moederdagteam van N-VA Kortrijk bevindt zich tijdens het weekend van 7 en 8 mei op diverse locaties in de Kortrijkse binnenstad. Ook de grootste deelgemeente wordt apart bezocht.

Planning:

• Zaterdag 7 mei vanaf 10.00 uur
  • Zaterdag 7 mei vanaf 14.00 uur (telkens vertrek vanuit Brasserie ’t Eiland)
  • Zondag 8 mei vanaf 8.30 uur vanuit Heule Watermolen

De pers is van harte welkom op het fotomoment op zaterdagnamiddag 7 mei omstreeks 14 uur nabij Brasserie ’t Eiland!