Werk mee aan de verandering in Kortrijk

Op 6 september 2021, over deze onderwerpen: Afdelingswerking

De N-VA is de grootste partij van Vlaanderen en kent ook heel wat leden in Kortrijk. Word zelf ook lid van N-VA Kortrijk en blijf op de hoogte van het politieke reilen en zeilen in de stad. Een actieve rol opnemen kan door toe te treden tot het bestuur van N-VA Kortrijk.

Vlaanderen heeft jou nodig!

Vlaanderen is van jou. Jouw land, jouw welvaart, jouw toekomst. Jij bepaalt wat ermee gebeurt. Dat is jouw recht als Vlaming. De N-VA zal altijd op de barricaden staan om jouw stem te laten meetellen. En met hoe meer we zijn, hoe luider onze stem zal klinken. Daarvoor rekenen we ook op jou. Wil jij je toekomst in eigen handen nemen? Wil jij dat jouw stem meetelt? Geloof jij dat dat alleen kan in een autonoom Vlaanderen? Dan hoor jij bij de N-VA.

Klik hier om lid te worden van N-VA

Samen met de 40.000 overige N-VA’ers gaan we voor een vrij Vlaanderen. Zodat dit onwerkbare land de Vlamingen nooit meer als een verwaarloosbare minderheid terzijde kan schuiven. Hoe je jouw lidmaatschap invult, bepaal je overigens helemaal zelf. Van een 'like' op Facebook of het delen van informatie tot een actief engagement in je lokale afdeling: je lidmaatschap maakt de N-VA sterker. Je wordt er zelf ook beter van, met een gratis abonnement op ons gloednieuw ledenmagazine LEO, uitnodigingen voor alle N-VA-activiteiten, kortingen op politieke boeken, … En niet te vergeten: jouw stem telt mee in de snelst groeiende partij van het land.

Neem een actieve rol op in Kortrijk

N-VA zit in Kortrijk mee in de stadscoalitie met duidelijke ambitie: van Kortrijk de beste stad van Vlaanderen maken! Onze schepenen en mandatarissen geven dagdagelijks het beste van zichzelf, maar achter hen staat ook een stevige bestuursploeg. Ontdek hier het bestuur van N-VA Kortrijk.

Als lid van N-VA kun je ook toetreden tot het bestuur van je lokale afdeling. Zin om je te engageren vanop de eerste rij? Of wil je gewoon wat meer info? Neem contact op met onze voorzitter Piet Lombaerts op piet.lombaerts [at] n-va.be of 0475 52 10 62.

Wie jonger is dan 31 kan trouwens ook terecht bij de lokale jongerenafdeling Jong N-VA 1302. Neem contact op met jongerenvoorzitter Giovanny Saelens voor meer informatie: giovanny.saelens [at] n-va.be of 0474 92 70 31.