N-VA Kortrijk scoort in de peiling!

Op 13 oktober 2023, over deze onderwerpen: Afdelingswerking, Gemeenteraadsverkiezingen 2024

Uit een recente peiling van Het Nieuwsblad blijkt dat N-VA Kortrijk een opmerkelijke groei in steun heeft gekregen van de inwoners van de stad. Met een stijging van 11,2% in 2018 naar 14% op dit moment, toont de partij een duidelijke vooruitgang en is daarmee de enige partij binnen het huidige stadsbestuur die deze positieve trend laat zien.

Deze resultaten komen een jaar voor de nieuwe gemeenteraadsverkiezingen en zijn een indicatie van het groeiende vertrouwen in de richting die N-VA Kortrijk met de stad inslaat. De inspanningen van schepenen Axel Ronse en Kelly Detavernier werpen hun vruchten af: het beleid op het gebied van cultuur en evenementen, waarvoor zij verantwoordelijk zijn, ontvangt lof van de Kortrijkzanen.

Het toegenomen enthousiasme voor de partij reflecteert een brede tevredenheid over de initiatieven en activiteiten die door de N-VA worden gepromoot en uitgevoerd. De investeringen in cultuur en de organisatie van evenementen die de gemeenschap samenbrengen, hebben duidelijk weerklank gevonden bij de bevolking.

Met de positieve resultaten van de peiling in de hand, kijken we met N-VA Kortrijk uit naar de komende verkiezingsperiode. We zien deze groei in steun als een stimulans om onze politieke koers verder te zetten en tegelijkertijd te blijven luisteren naar de behoeften en wensen van de inwoners.

Deze peiling is niet enkel een momentopname, maar ook een aanmoediging om met hernieuwde energie en vastberadenheid verder te werken aan een dynamisch en welvarend Kortrijk. De partij benadrukt dat de groeiende steun een gevolg is van hard werk en een heldere, consequente aanpak. Daarbij blijft het ons doel om de stad en de inwoners centraal te stellen en ons in te zetten voor dat wat de burger écht belangrijk vindt.

Met nog een jaar te gaan tot de gemeenteraadsverkiezingen, zijn we alvast ambitieus. 14% is voor ons geen eindpunt, de ambities reiken nog veel hoger. Met jullie steun willen we verder groeien en Kortrijk verder ontwikkelen tot een bruisende plek waar levenskwaliteit en gemeenschapsgevoel hand in hand gaan.