N-VA Kortrijk stunt met eigen gemeenteraad

Op 11 oktober 2018, over deze onderwerpen: Verkiezingen 2018
Stunt in de Gemeenteraad

N-VA Kortrijk lanceert een ludiek filmpje. Het is één van de meest originele acties en campagnefilmpjes voor de Kortrijkse gemeenteraadsverkiezingen van 2018.

De partij doet in het filmpje alsof alle 41 kandidaten werden verkozen en hield haar eerste gemeenteraad waar ze meteen 3 speerpunten van haar 151 voorstellen goedkeurde.

De eerste gemeenteraad van de nieuwe legislatuur besliste unaniem over recordinvesteringen in verkeersveiligheid, het vergroenen van de stad en het fierplan waarmee de N-VA inzet op identiteit en integratie.

Kandidaat-burgemeester Axel Ronse en kopvrouw Kelly Detavernier: “Mensen worden overspoeld met allerhande campagnebeelden en verkiezingsmateriaal. Brievenbussen pulken uit. Wij kiezen ervoor om uit te gaan van eigen, positieve voorstellen en willen vooral inhoud brengen. Het mag echter ook luchtig en laagdrempelig zijn. Deze stunt brengt inhoud maar is ook gewoon grappig en leuk om naar te kijken. Wij zijn er zeker van dat dit viraal gaat. Bovendien tonen we met dit filmpje dat wij een écht, hecht team vormen, en dat we allemaal volbloed N-VA’ers zijn.”