N-VA Kortrijk verrast moeders met lekkere éclairs

Op 10 mei 2021, over deze onderwerpen: Afdelingswerking

Naar jaarlijkse gewoonte zet N-VA Kortrijk alle mama’s in de bloemetjes op moederdag! Ook dit jaar stond het N-VA team klaar, alleen moesten ze het wegens de coronamaatregelen iets anders aanpakken. Daarom trakteren ze alle bewoonsters van het rusthuis Biezenheem in Bissegem op lekkere éclairs!

Zeg het met een éclair

N-VA Kortrijk trakteert alle 96 bewoonsters uit het rusthuis Biezenheem in Bissegem op éclairs van Broodwinkel Soens in Heule. Ze worden in ontvangst genomen door 2 rusthuisbewoners en directeur Kris Vermael.

Trui Steenhoudt, N-VA Kortrijk: “Alle mama’s verdienen dat tikkeltje extra op moederdag! En na deze moeilijke periode willen we de Bissegemse rusthuisbewoonsters in de watten leggen met… een goeie éclair.”

Directeur Kris Vermael: “Ook in het "ouderencentrum Biezenheem" wordt veel aandacht geschonken aan deze heugelijke dag. Met een flesje cava en een bloemetje toveren wij de mooiste glimlach op de gezichten van de bewoonsters! Nu ook de versoepelingsregel wordt doorgevoerd, herleven alle bewoners na een lange eenzame periode. Daarom is het dubbel fijn dat ook N-VA Kortrijk onze bewoonsters in de bloemetjes zet! Dus, we heffen het glas op een coronavrije toekomst”